Ervaringen met vliegveld Weeze

Op deze pagina vindt u diverse ervaringen van reizigers over vliegveld Weeze in Duitsland. Plaats zelf ook je ervaring met vliegveld Weeze over bijvoorbeeld de parkeergelegenheid, inchecken, wachttijden, duty-fee shoppen of vervoer naar het vliegveld.

5 Reacties

  1. Op 4 februari 2016 reservering voor P2 gedaan en werd bevestigd per email. Helaas werd het opgegeven kenteken niet afgedrukt én betalen moesten we pas bij afhalen. Volgens de website was parkeren voor 15 dagen €71,00 Echter, bij terugkomst (15-de dag dus) was de prijs anders, namelijk €85,00. Toch wel bijzonder en je voelt je balazerd.
    Bericht via contactformulier naar Airport, mail wordt doorgestuurd, maar verder geen actie en teruggave van teveel berekende bedrag.

    • Jep, dat is best vervelend en een soortgelijk akkefietje heb ik ook gehad. Sindsdien kies ik altijd voor de firma Parkos, werkt veel beter.

      • LS,
        De accommodatie vind ik prima, op een ding na.
        Dat zijn namelijk de toiletten; vaak vies en smerig en doen me vaak denken aan sportkantines van 25 jaar geleden waar iedereen je bijna kan zien zitten, horen en ruiken.
        Nauwelijks enige privacy.
        Waarom niet -van mijn part tegen betaling- wat luxer opdat je je wat minder besnuffeld voelt?

  2. Voor 17 juli jl. hadden we een vlucht geboekt vanaf vliegveld Weeze Airport naar Porto. Toen we op tijd aankwamen werden we naar een lange rij wachtenden verwezen. Het was er op dat moment zeer druk en ik denk dat het mede te maken had met de onderbezetting aan de twee balies. De medewerkster op de vloer zei dat we “ruhig” moesten zijn, en dat alles goed zou komen. Aangezien we nog een koffer moesten inchecken is mijn dochter na lang in de rij (verkeerde??) te hebben toch naar de bagage incheck balie gegaan. De balie medewerkster riep Porto en aangezien mijn dochter voor aan stond, zette ze ons koffer, dat overigens al online ingecheckt was op de band. Op datzelfde moment kreeg ze te horen dat het niet meer ging. Ook niet voor de mensen achter ons. We werden naar de tegenoverliggende balie verwezen. Helaas daar konden ze onze vraag, waarom dit zo gebeurde, niet beantwoorden. Het enige wat ons restte was een overboeking (14 dagen later) of allen de handbagage meenemen. Wij zijn uiteraard niet meer gevlogen. Nu zijn we het geld kwijt van onze vlucht en van ons hotel.
    Graag had ik een eerlijk antwoord op de vraaag hoe dit had kunnen gebeuren en de reden waarom.

  3. Vorige week een lang weekend geparkeerd op p2 van Vliegveld Weeze. Vier nachten en we moesten 45 euro betalen. Erg duur vonden wij. Duurder dan op Schiphol. Jammer.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.